Betaal ik een waarborg voor de ontvangen vul- en toegangskaart?
Nee, u betaalt geen waarborg voor de ontvangen vul- en toegangskaart. Indien u geen gebruik meer wenst te maken van de vulinstallatie is het wel fijn om de kaarten aan ons terug te bezorgen.
De vulinstallatie doet vreemd (geur, geluid, ...). Wat nu?
Neem contact op de beheerders via technisch@kzdc.be. Voeg eventueel een foto bij om het probleem duidelijker te omschrijven. We bekijken zo snel mogelijk wat mogelijks fout loopt.
Ik open de toegangsdeur en het beveiligingsalarm gaat af. Moet ik gaan lopen?
Vermoedelijk probeert u zich toegang te verschaffen buiten de openingsuren om? Wacht een aantal minuten tot de politie of bewakingsfirma ter plaatse is en leg uit dat dit om een misverstand gaat.
Het vullen van m'n duikfles gaat wel erg traag. De compressor werkt (maakt lawaai). Is dit normaal?
Vermoedelijk niet. Kijk even na of de kraan om op de buffers te vullen wel degelijk open staat (rechts van het 300 bar vulpaneel binnen).
Ik heb een 230 bar vulkaart. Kan ik ook vullen op het 300 bar vulpaneel? (of omgekeerd)
Nee, uw verkregen vulkaart bepaalt welk paneel u kunt gebruiken. Indien u ook 300 bar wil vullen dient u een 2e vulkaart aan te vragen.
De 2 parkeerplaatsen vlakbij het vulstation zijn reeds in gebruik. Is het een probleem als ik me op de zijweg parkeer?
Het is verboden op de zijweg zelf te parkeren. Dit om de doorgang van omwonenden en hulpdiensten niet te hinderen. Parkeer uw wagen even verderop, parkeerplaats in overvloed.